The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

May 12, 2012

#How I Need All of You ._.

It's been a while since aku tak update blog ni kan ??
Miss me ??
No ?? 
Merajuk sebulan =='

Firstly ,
aku busy gile gile ni sebab natcomp.
Yeah ,
sape tak busy.
Even parents aku busy amik hantar amik hantar aku tiap tiap hari
Balik lambat pulak tuu ..
Well , macam macam jadi mase practice.
Ade yang gaduh,
ade yang nangis,
ade yang merajuk (aku leteww :p)
ade yang pengsan (sepet-.- and me --'
ade yang macam macam perangai
rojak lah dikatekan.
Rasenye kitorang ade jugak date sekejap.
Sekejap je :'(
Hari rabu before comp,
kitorang gather dalam bilik band.
Kami berdue facing each other :p
Siap main mate lagi tau :p
Aku rase cikgu perasan kami main -.-''
 Hari Khamis,
aku pergi sekolah pukul 5.30 pagi.
Yeah , I was alone that time --'
Lame sikit , Wafiq sampai.
Then ,  Afifah sampai.

Bla bla bla and bla ,
aku duduk sorang dalam bas --'
Aisyah kena kidnap dengan Nunu,
Izzati dengan Aida.
Sepet duduk dengan Sol.
So macam biase, 
duduk dekat pun mesej lagi :p
Mase berhenti kat petrol station,
die ade belikan aku air milo and kinderbueno
Cikgu nampak, then cikgu terus jeling aku --'
Rabok kene bakor --'
Bile sampai stadium negeri, 
terus serbu toilet :|
Mase sampai kat toilet tuu kan kan,
tetibe boys keluar dari toilet girls.
What the fish man ?? O.o
Ohh , diorang cakap boys punye toilet tarak boleh bukak so diorang gune yang girls laa .
Lepas tu, kena berdiri kat luar.
Bak kate Farrith Lin , 
Tak panas pon -.-
Then , tuning ape semua , 
it's our turn now!! 
Ohmayy , 
macam macam rase ade --'
Masuk tuu , 
Ustaz Taufeeq bacekan doa ;)
Then , main main dengan Suri kat belakang .
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Lepas !!
Semue practice yang kiteorang buad slame ni dah lepas .
Sumpah seranah semue ahli.
Dieorang tak puas hati lansung .
They even got feeling yang kiteorang dapat last :/
But yeah,
 KITORANG JADI JUARA NATCOMP !!
But just in Division II East Coast je la, yet ._.

Well , it was unexpected .
Mase aku dengar SIC Marching Band dapat second place ,
aku ingat kitorang dah kalah since SIC pun tak kurang hebat .
Bile dengar yang SMK Chukai juara ,
terus menjerit !
WAH !!!
KITE MENANG !!
It was unbelievable !
I cried with joy :')
HIlang semue lenguh kaki sebab berdiri lebih dari setengah jam.
Mase berdiri tuu, sumpah seranah habes.
Rase nak shout je suruh bagi duduk :/
Lepas habis semue ni,
 kiteorang buad stadium tu macam kiteorang punye :D
kitoang pun tunggu bas kat luar.
Mase tu aku gastrik,
Sepet suruh Nunu ketok kepale aku 
Sakit lah ngok -.-
Die suruh ketok sebab aku gastrik then aku malas makan --'
Masuk bas, Eyntan pon cakap,
Tak sia sia Farrith kapel dengan Ayn
Last last,
satu bas shout ayat tu
Blush gile doe --'
Then,
cikgu bawak kiteorang makan.
Masuk bas,
cikgu pon karaoke , as a gift for all of us XD
Sepet pon buad buad amik air kat tepi aku.
Then, die duduk kat seat macam tahun lepas
Die pon tanye la aku, boleh ke duduk tepi awak ??
Aku just kate, ikut awak r,
then, die pon duduk tepi aku.
Well, tak tepi mane pon.
Aku duduk menyandar kat dinding bas tu so aku macam tengok die r.
 Borak gile bhabi punye panjang.
Lau takde topic nak cakap, die tatap mate aku.
Every time die tengok mate aku,
aku mesti gelak.
Kecik em mate die :p
Dalam bas tu,
Aku nyanyi lah.
Aku ketok die lahh
Aku tunjuk die score aku.
Ecece , ade surat tau dalam tuu :p
Lau tak silap die cakap thanks sebab buad semue tu untuk die :)
Then, die cakap saye sayang awak
Aku tanye asal ??
sebab awak ubah saye, awak buad saye hard work belajar, awak buat saye berhenti tuuut, memang banyak aah, tak pernah sekali pon saye menyesal sebab couple ngan awak. thanks :)

K. Kau memang sweet ..
Kau baek ..
Kau caring ..
Aku sayang kau :)
Sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sngat ..

 Aku sayang mu gile gile doe XD

Kiteorang baru ingat nak dinner kat McD tapi cikgu takut sampai lewat so ,
melepas :(
Balik tu,
mesej mesej sikit ,
lepas tu aku pun tertidur ..

Bangun pagi, kena pergi Kuantan dah.
Ade hal sikit.
Bile sampai Megamall,
letih gile doe sampai nak jalan pon tak larat :/
Mase tunggu abah dalam kerete,
aku pengsan sekejap.
Badan aku memang tak larat tahap gaban dah,
lepas tuu buad buad rilek je la.

|
|
|
|
|
|
|
|
|

I guess, maybe this is the last time for me and him :|
Last time kite buad show and comp,
Last time kite duk dalam bas same same :(
If only we were good enough on the next exam, maybe kite boleh same bas lagi :)
InsyaAllah ..

-pen off-



 



No comments:

Post a Comment