The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

May 29, 2012

Hari Guru at MPK


Pagi tu aku exam,
PJK and SIVIK
Bak kate Farrith Lin,
"susah gila bhai"
HAHA.
Act, memang susah pun ==
PJK satu haram aku tak faham.
Nasib baik ade Cikgu Jamal,
die tolong ajar sikit sikit.
Pagi tu tanye cikgu paper pukul berape,
cikgu cakap lepas rehat.
Shit man !!
Then discuss la dengan cikgu,
nak amik paper pagi.
Cikgu tak nak kasi sebab takot ktorang bocorkan soalan.
Ape kejadah nak bagi kat orang soalan
Err =='
Then, cikgu just bagi, but on one condition,
pergi MPK pukul 10 !
Oh myy, aku dah tak sabar nak main Alto ni !
Bla bla bla bla and bla ,
Die tolong pegang baju aku.
Sampai MPK, main ape semua, then rehat.
Aku rase takde pape kot nak cerite :/
Mase nak main tuu kan kan ,
kene berdiri tengah panas.
Well , tak panas pun -.-
Then, lepas main tuu , pergi la kat dewan
Nampak Nia ngan Aisyah cakap ngan Sir Syed , rupe rupenye diorang mintak bunga ngan Sir =.=
 Aku pun mintak dengan Sir bunga satu.
Sir kasi yang layu, aku pergi tukar yang kembang punye. Comell :*
Then, lepak la dekat atas sekali.
Last, bile keluar, tengok makanan dah habes :/
Melepas ...
Cikgu cakap nak mintak lebih, aku buat senyap je la.
Malas aku nak makan :|
Then, nak tahu tak nak tahu tak ??
Okay kalau tak nak tahu ,
aku nak cerita jugak XD
Mase tu die tengah duduk kat kerusi
Mase tu die ade kat geng geng Form 4
Pastu aku hulur bunga kat die,
habis orang perasan and cakap sweetnye aku ngan die XO
 malu gile doe *blush*
Dieorang siap suruh Farrith melutut lagi sambil hulur bunga
tapi mase tu ade cikgu tengok,
so melepas :/
Tapi ade la gambar die hulur bunga kat aku, even gelap :|

Then, Mat Said pun keluar makan.
Main lagu yang comp hari tuu,
tapi slowly je la sebab takut cikgu tersedak dengar kuat kuat XD
Habis, boleh la balik ..
Die tolong angkat Alto aku,
mase tu Nia tengah angkat Tenor Nunu,
die pun exchange Alto dengan Tenor.
Berat gile kot :|
Then, macam dalam drama,
sampai kat pintu bas,
mase tu orang dah masuk dalam bas,
kitroang pun amik peluang cakap,
die pesan kat aku suruh jage diri and aku pun pesan kat die, jage diri.
Die kate la, kalau hujan, jangan berani nak mandi, lau tak, die nak ketok aku --'
Aku just jelir, kate nak mandi jugak :p
then, drama kitorang pun habis kat situ XD


P|S : I love you, you love me , we are happy coupling ...
Tata titi tutu ~
 

No comments:

Post a Comment