The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

May 25, 2012

Teacher's Day Show

 

16th May 2012

That day before aku dah plan nak pakai naju hitam putih even aku tak main.
So aku mari sekolah macam biase.
Aku bawak baju untuk Izzati sekali.
Then, pergi teman die tukar baju, suruh Najwan ikat tie untuk semue orang.
Kesian si Najwan tu . HAHA
Then, kitorang pun berkumpul lah kat tepi deman mercu.
Orang lain semua duduk senyap dalam deman,
kami buat bising kat luar.
Then, ade lah sorang kawan aku tak masuk show just because die tak ade baju kemeja.
Die mintak pinjam ngan aku tapi , aku tak kasi.
Nak kasi macam mane, dah memang die tak muat baju aku.
Die bisik lah kat kawan aku sorang lagi tu, 
'die ingat aku ni gemok sangat ke sampai tak muat baju die'
Dah memang kau tak muat, takkan nak pakai sampai baju aku koyak, eh kawan.
Err, bengang aku --'
Then, borak borak la ngan Sepet.
Die mintak nak ambik gambar aku.
Daddy die sruruh. Lau tak dapat, die takut kene marah.
Mula mula aku tak nak, then die merajuk.
Pastu aku pun bagi jelah.
Baru puas hati budak tu --'
Lepas tu, Kak Zharfan pun mintak aku, Farrith ngan Sol jadi photographer.
Sol jage pintu gerbang, aku ngan Farrith amik gambar semua event atas pentas.
Gila seh ==
Pastu aku pun cakap kat Kak Zharfan,
cakap nak kenal owner jam biru ni kan ?? Tu lah die
then aku tunjuk kat Farrith.
Kak Zharfan interview die kat situ :p
HAHA
Then, start lah amik gambar ape semua.
Aku baru tahu kerja photographer penat gilo ==
Then, rehat ape semua, aku main main kat situ.
Aku tengok cikgu ade lagi, so aku pun bagi jelah hadiah kat cikgu Saparina ngan cikgu Thuaibah :D
Then, show band pun nak start ah.
Sol, Dania, ngan Farrith mintak aku pegang DS diorang. 
3 beb !!
Aku terfikir jugak macam mane nak amik gambar guna 3 ??
Hairan aku --'
Aku pun kasi kat kak Aida DS Dania.
Then, aku guna DS Farrith and Sol
Berselang seli DS aku gune --'
Then, lepas tu, penat ape semua dah, aku baru teringat yang aku belom makan lagi.
Patut la perot aku sakit dari tadi --'
Aku tidu sekejap, sambil tu tahan sakit perot.
Then, Farrith offer teman pergi kantin.
Die nak tengok aku makan jugak.
So, aku pun kene je la ikut.
Kan merajuk pulak die :|
Habis semua, kitorang pun balik.


P|S : Comel kan gamba kat atas tuu ?
Hihi . Aku sayang mu Sepet . Thanks for being my everything <3

 

No comments:

Post a Comment