The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

May 29, 2012

#School Holiday


Hai !
Eh eh, Assalamualaikum ..
*proud to be orang Islam #OhMyEnglish*

Hari ni aku nak ikut format Farrith Lin :p
Eh blog post ade format jugak ??
Eer takde pun --'
 
Straight to the point !
 
Exam kan baru lepas, ade la sikit yang aku dah tahu result
 
1 A 1 B 1 C  *Eh same macam Farrith Lin . Hewhew*
 
MT - A
SC - B 
GEO - C

Yeah, hari tuu Geo aku A , sekarang JPNT punye pasal, jadi C . Shait ! ==

Mase balik dari show tu, aku memang tak tahu nak buad pe so bukak internet, buad Twitter.
Aku buad yang phone punye sekali, sekarang setiap 1 saat, 5 mesej aku dapat.
Memang kaki tweet la sorang sorang o.o
Hari Sabtu tu, aku pergi kenduri kahwin kat Gong Pauh, aku terjumpe crush aku ngan Kak Atin Jiha 
Pasal crush tu, he's just a friend sekarang.
Well, die tu cousin Kak Nani, dulu je aku suke kat die.
Sekarang tak dah.
Mase jumpe ngan Kak Atin Jiha tu, die jeling kat aku.
Malas la nak tegur, bukannye die baik sangat pun ngan aku sekarang . 
Malam semalam, aku bace cerita dalam FanFic, lepas tuu terus pening sebab lame sangat hadap lappy --'
Memang sakit gile bhabi r.
First time sakit kepale gini, aku mandi, aku sembahyang, doa bagi hilang sakit ni.
Sebab memang aku betol betol tak boleh tidor.
Then, aku makan ubat.
Lepas 30 minit tutup mate, baru aku boleh tidor.
Bangun tu, aku dengar mak aku nagging sebab bangun gile bhabi punye lambat O.O
So rase tak de cerite dah sekarang.
Aku pun dah ngantok . K koma bye titik

pen off
-ayn-

 
 
P|S : Kami dah 11 bulan :O
1 month more to go !!


 

No comments:

Post a Comment