The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Apr 11, 2012

★Hey ?


Lame gile dah tak post blog ni sampai bloggie dah berhabuk. *tiup habuk* 

As you know,aku busy kot sekarang sampai tak ade mase nak bukak blog. 
Story ? 
Sikit je kot. 

Hari tu show Le Tour de Langkawi.
 Best pun best :p . 
Then, ade show sempena sukan daerah kat SIS. 
Hancur gile kot.
 Sepet pun tak de.
 Then, mase minum minum kat situ, aku ternampak khaliq.
 Eyntan pergi borak sikit ngan die. 
Aku rase aku tak kenal kot khaliq tu siape sekarang so he's nobody now, full stop .
 Then, aku pergi tandas tukar baju. 
Tandas sekolah tu tak de tulis yang mane satu girl punye, yang mane satu boy punye so aku redah je. Bile keluar tu, semue orang tengok kat aku. 
On that kind of expression, aku tahu yang aku tersalah masuk tandas lelaki -.-"
 Patut la tandas tu 'harum semerbak' ._. 
First time masuk tandas boy, mane tak malu *blush* 
Then, aku cepat cepat keluar dari tandas tu and cabut. 
Mase tu,ade sorang girl panggil aku tapi aku buad tak tahu je 
sebab malu sangat tersalah masuk tandas boy -.-" 
Then, balik rumah . 

Next day and beyond, same routine cycles. 

Hari selase minggu lepas aku balik macam biase. 
Then, aku duduk sekejap atas katil. 
Tibe tibe, aku rase sesak nafas,memang rase sakit r nak bernafas .
 Lame sikit, badan aku jadi ketar and heartbeat aku jadi laju O.O . 
Memang aku panik sekejap, tatau nak buad ape.
 Then, aku try pejam mate . I try it maybe for 5 minutes but it's not working at all. 
Aku kasi tahu kat Sepet, mane la tahu kalau die boleh tolong kot.
 Die pun jadi panik sekali. 
Die kte "Oi2,dah camne sekarang ??" then mate die terbeliak macam ni 0.o
 HAHAHA. Tergelak aku mase tu. 
Then, aku decide untuk mandi .
 Who knows kalau mandi boleh okay ke ?
 Lepas aku mandi tu, baru hilang . 
Second time kena , sekejap je .
 Aku buad rilek macam tak ade pape, lame lame okay . 
Third time was painful .
 Mase tu kelas aku tengah belajar ERT kat blok pentadbiran.
 Bile aku rase sesak nafas, aku jadi ketar gile and heartbeat aku jadi laju.
 Aku kasi tahu kat Sepet lagi, die cakap suruh bagitau kat cikgu :O 
 Tak nak lah aku . 
Aku kena tu lebih kurang dalam 10 minit atau lebih . 
Fourth time, which happens mase hari sabtu. 
This time was the most painful ever >.< 
 It happens maybe dekat setengah jam. 
Aku try pejam mate and buad buad tidur tapi still tak jadi. 
Then, sesak nafas aku melarat sampai ke mate aku. 
Mate aku jadi kabur.
 Aku memang tak nampak dengan jelas. 
Sesak nafas ni makes me cry . 
Maybe sebab sakit sangat kot. 
Lame lame, sakit ni pun hilang .
 
Malam hari Jumaat, aku termimpi yang Sepet mati sebab kena bunuh dengan kawan die sendiri. 
Seram kot mimpi camtu :|
 Mase siang tu die demam, idk if he still got the fever now.
 So, sekarang I nak tidur dulu la 
 Boii :* *gedakswave*   





Act ni aku lame dah nak post tapi takde mase so aku delay sekejap :p
So sekarang ni tak ade buad pape
Sebab bosan tahap mendewa, aku buad la post yang berzaman nie --'

Oh 
Aku ade cakap yang aku masuk english debate kan ?
kitorang kalah :'(
Entah pape je juri tu _|_
K malas nak bebel berjela kat sini.
Satu kelas dah dengar aku bebel sambil speaking . HAHAK --'
 
Hari ni hari Selasa and we met for a few hours je :(

It begins bile aku pergi blok sebelah untuk masmo,
aku ternampak la die.
Nia pun panggil la Sepet and Sepet pergi borak dengan Isyraq.
Then habis waktu sekolah, aku pun ajak la Sepet, Isyraq n Nia beli air sebab aku sakit perut.
Sepet terdengar aku cakap yang aku sakit perut so he ask Nia , aku makan ke tak mase rehat tadi.
Nia cakap aku makan and die pun senyap.
Then lepas beli air, kitorang pergi dewan terbuka.
Orang cakap ade pertunjukan silat so kena pergi ke padang.
Aku ajak la Sepet pergi tengok,
Nia ngan Isyraq malas.
Dieorang nak date.

Then habis latihan tadi, aku belikan ice cream.
Aku ingat nak bayar balik hutang srore yang die tolong bayar kan, 
tapi mase tu die dah balik :(
So aku kasi kat orang lain ice cream tu.

Balik rumah tadi, pergi hospital.
Ade hal sikit.
Mase balik dari hospital tu, aku pengsan sekejap.
Maybe lam 3 minit kot,
Entah kenape --'
Then, balik badan pun tak larat ape semua dah , so mandi, then tidor :p
Bez gile tau boleh jumpe Sepet hari ni
Mase kiteorang tunggu dekat tangga Dewan Terbuka, ade budak budak Form 1 datang borak borak.
Diorang gelak kat aku ngan Sepet sebab kiteorang mesej even if we're just a meter distance :p
HAHA --'
Memang kene bakar mase tu hangus hangus --'

So rasenye tu je kot boleh cerite.
P|S:Comp band 21 April ni !
Gile lha ==
Lagu pun tak ingat mane lagi.
HAHAHA --'
Aku sudah menggile tahap dewa !

Nite peeps, nak tidor la, makin teruk demam aku ni --'




No comments:

Post a Comment