The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Apr 5, 2012

Back ._.

Hey peeps !
It's totally been 2 months already since I'm not active on the net.
Okay ayat berterabur -.-''

Sekaerang ni aku tengah practice for english debate.
It's gonna be on this MONDAY(9th April)._.
Gile crazy gile crazy gile crazy !
 Bile cikgu dengar I'm in english debate, they don't seem to be believeing me.
Aku sendiri pun tak sangke yang aku terpilih.
Act, Nia and Aisyah put my name on this.
Mase tu aku takde dengan diorang.
Diorang cakap this for markah kokurikulum aku. 

Okay, maybe gonna stop here now since kene practice. 

Boleh tanye sikit ?
Rindu saye tak ?
Tak ?
Sampai hati ..
Merajuk ah sebulan ==

P|S : Kami dah masuk 9 bulan :O


No comments:

Post a Comment