The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Feb 19, 2012

Wordless Sunday#1

Assalamualaikum,
hey peeps !

Sihat ?
Dah makan ?
Dah tidor ?
Dah siap kerje sekolah ?
Dah siap gosok baju ?

Aku ?
Semua tak :D
Satu package lah dikatekan ;)

Hari ni,
kite tau,
kite,
kite,
kite tak pergi sekolah :P
Kite saje gatal malas pergi sekolah.
Exam dah dekat dah,
Ohmayy !
Acano ni AynFathihahZulkifli??

Banyak kot story hari ni.

Semalam text dengan sepet.
Beta sikit.
Die cakap die lagi sayang kat saye.
Saye cakap saye sayang die lagi.
Last last, saye kalah.
Tak larat la beta dengan budak ni --'
Suke la tu -,-

Then, hari ni makan pukul 5.
Breakfast and lunch aku tak amik pon,
mak aku takde kat rumah,
balik lewat.
Then, lepas makan, terus sakit perut,
gastrik ==

Ouh, bukak fb tadi, kite gadoh tau dengan Waqi.
Rabok kene carut ke Waqi atas pale dokek ! 
HAHA.
Puas hati boh ! XD




 HAHAHAHAHA !
Bez maroh ke orang.
Act, bukan maroh betul pon.
Saje cari hal :P

Then, 
Tadi blogwalking sekejap.
Tengok blog kembar saye, Dania Nia @ Aida Hazis,
die post gambau Maulidur Rasul mase hari Sabtu tu.
Best tau perarakan tu,
semue orang kite jumpe.
Even Khaliq :|
Well, aku tak de perasaan pape dah kat die.
Sumpah ar.
Memang aku anggap kawan biase yang memang biase pon.
Oh what am I talking about --'
 Koya jugak aku mase kat situ.
Macam macam.
Aku buad speaking la, keluar accent KL la --'

Here we gooooo !



 Hey ! Saye suke suke suke gambar nie ! XD


Amacam ? Same dok ? =B

K lah, kite nak out lu. Boii..

No comments:

Post a Comment