The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Feb 9, 2012

Clash up.

Well, it was a short clash,
aku pun tak nak lame-lame  :|
On that time,
aku tengah semangat siot repaint kelas kitorang.
Then, mase message tu,
he said his paksu knows that we're still couple.
So, tak de pilihan laen,
kitorang have to clash.

He said sorry,
kalau kite ade jodoh besar nanti, insyaAllah, boleh couple semule.
*content laen aku lupe dah --'*
Well,
I try to be chill.
Aku tunjuk kat Nia,
die tak tahu nak cakap pe *kot*
Kite watlek watpeace watchill  je =P
Aku buad la kije tu sampai habis.
Balik tu,
I'm totally speachless,
tak tau nak cakap ape.
Then, aku layan tv je.
Buat macam biase.
Next day,
aku text die ;

me : We're still friend rite ??
him : I hope so
me : What do you mean by HOPE ??
him : If you want to
me : I want it. Depends on you wether you want it or not
him : Of course I want it
me : Owh okay

Well, glad still could be friend.
Tanak la musuh-musuh lepas clash nie.
Tak baek tau.
Mak kite maraahh ..
Then,mase tu aku agak semue orang dah tahu yang aku ni dah single.
Kite chill out je la.
Then, die kate die rase awkward.
He said he still got feeling towards me.
Budak nie,
of course la ade lagi sebab baru clash semalam.
Aku ajak die jumpe besok.
Die okay je.

Esok tu,
kitorang jumpe kat RSK.
Wow !
Penuh siot budak SMKC kat situ.
Semua lepak kat situ.
Kaya jugak RSK dibuadnye XO
Then, die pun sampai.
Semua orang tengok kat kitorang.
Sumpah tak tipu !
Haip haip ape tengok-tengok ni ??
Mali sini bukan nak makan ke ??
Kite tarik telinge baru tau --'

Then,
Die tanye la aku, nak cakap pasal ape.
Aku tanye die,
die buad lagi ke **** ni .
Die kate tak dah.
Aku tanye sekali lagi, nak sure kan.
Die cakap kat aku, last time mase kena tegur dengan aku.
Owh kay.
Aku percaye dah die mase tu sebab die sumpah-sumpah bagai.
I know he's not the type who likes to main-main sumpah ni so I trust him.
Then, die tanye aku face to face ikut phone,

would you be mine again ?

Wow !
Ayat tu buat aku hilang nafas sekejap.
Sumpah weh !
Aku tanye la die,
mommy takkan tahu ke ??
Die yakin kan aku yang mommy and paksu takkan tahu pasal ni lagi.
I'm just speachless.
Tak tau nak cakap pe weh.
Sumpah r !
Ayat tu buat aku terjerit-jerit dalam hati mengatekan
YES YES YES YES AND YES !
Die tunggu jawapan aku
tapi aku tak cakap pape.
Kesian nye die,
betul r.
Die pun pegi kat tempat kawan die.
Die makan-makan tu,
aku pun text la YES.

Nia cakap die senyum sampai ke telinge =D
Aku tak tau nak buad pe so senyum biase-biase je la.
Then, kitorang decide nak blah sebab ade band pulak lepas tu.
Aku rase die tengok aku mase nak keluar tu.
Aku memang tak senyum mase tu,
sebab kawan aku datang.

Eh eh, sape pulak kawan aku tuh ??
HAHA.
Migrain --'
Sumpah tak tipu sikit pun.
Migrain tu buad aku rase macam nak pengsan kat situ tau tak !
Memang harap aku pegang tangan Izzati mase tuh.
Izzati, totally thanks sebab pegang saye mase tu  ;)
Well,
so,
aku rase aku macam tak clash pun.
Macam pelik sikit je la.

And tadi,
aku beli ice cream yang aku mintak die belanje,
sumpah rindu gile ice cream tuh !
Aku jumpe dengan Farrah tadi,
she called me kanak-kanak riang --'
sebab aku makan comot,
satu lagi habis kena baju dengan tudung --'

Tadi tokki cakap sepet buad gile lagi dalam kelas.
Tokki cakap die rase macam nak r*pe je sepet.
LOL
Gelak macam orang gile aku ni.

Then, tokki said sepet gile untuk 6 mase hari ni.
Try calculate 40 minutes X 6 = ?
Setiap kali masuk lab,
alamak nye gile lah sepet jadinye.
HAHA.
Die cakap die saje-saje buad gile sebab nak hilangkan tension.
HARHAR.
Tension ape pulak ??
Die senyum je aku tengok.
So,
maybe takde story dah buad mase sekarang.
Kerja sekolah aku belom siap lagi.
Dah la kena hantar besok --'
Hush.
Middle finger to the homework ! =.=
See you on the next post !

Pen off,
-ayn-


No comments:

Post a Comment