The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Jun 29, 2012

1 Year Anniversary :O

Assalamualaikum w. b. t.

Lama gila kot tak update.
Kesian Sepet tak boleh bace post aku :3
I just wanna say
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Happy Anniversary !!!!!!!!!!!!
Setahun dah woot !
Lame tu.
Serious aku tak sangke akan lame ni kitaorang stay.
Aku memang tak tau nak cakap pe.
Guess I'm speechless.
Ni message yang die hantar kat aku;

 "Happy anniversary syng,
thanks for caring,taking care and love me for 1 year,
it's the nicest thing anyone had done to me,
so I'll promise you this,
no matter what happen,
my heart only belongs to you and to you only,
thanks for being by my side this whole time~"

Mesej ni die hantar pukul 12 malam.
Mase tu aku dah tidu.
Aku sedar mesej ni pukul 2 pagi
so aku balas mesej anniversary ni pukul 2 pagi :B
Pagi sebelum pergi sch, Aida wish kat aku Happy Annivesary kat aku and die.
Pergi sch, Aisyah ngan Farrah wish kat aku.
Nothing special all day long.
Petang tu aku datang band.
Iwan wish aku happy anniversary.
Yang lain tak de :/
Sepet siap ade orang belanje lagi makan.
Aku ??
Takde sorang pun =.=
Malah, tangan aku siap buat hal.
Act, dari hari Isnin dah sakit.
Sebab ape ??
Tersalah tidur. I guess aku ni tidur buas kot :|
And sorry sebab buat awak risau :/
Entah camne aku tidur, boleh sakit tangan.

So, maybe sampai sini je kot post aku.

P|S : Final NatComp dah dekat. Tinggal 1 minggu je lagi :O
Doa kan kami untuk mencipta sejarah :')


No comments:

Post a Comment