The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Oct 22, 2011

Pinky Pinko ♥

                  hey :)dripade post aku yang latest, korang buley agak kan yang aku ckap trg dah :D hee, mmg aku ngaku aku orng trg tpy rmai orng ckap aku nieyh bukan mcam orng trg, mcam org luar o.O'skrang, aku akan try ckap mcam org trg sket-2 :) kay ???? just chill . . . . :D


                 okay, stop the crap, go on the stolly, esok kne bgun awal sbub ade show kat skolah sempene hary graduasi :) psal vest yang aq duk bebel tuh, untuk show nieyh r ~ tehee, nia ingt nak bawak yang aiman bagi ke dye, aq mintak tokki adjust, ps2 mintk sepet bawak yang dye se #tamak heee :D bior ar :P then, tdy aku call sepet kejap, rindu doe suare dye , aku call gune phone rumah, depan family, mse tuh, tokwan aq, mok sedare, n mommy waklek jerk anak dare dye call pakwe dye :P then, lam kul 11 gitu, dye text aq, ' kk le bulat, sepet nk tdo lu :D ssl awk~ ' haha, klakor pulok kene pggl bulat :p
                  owh, sebelum dye text tuh, aku kluar nak angkat sidaian, petang tdy lupe nak angkat, ade mamat sorang tuh, jiran aku yang bengong gile bhabi tahap gaban mmg sial cibai punyer orang , doppasa nganjing aku farrith lah, selat lah, wey , ade aku kcau awek mung ke ??? huh , babi ??? bdoe mmg sial arr punyer orang, dohlah kte ke aku b***h sebelom PMR, pastu, sebelom exam tuh, senang mu je mintok maaf , duli taik aku !!!!! okay-2, #chill aku maafkan mu, sbub mu, aku anggap mu geng, tpy geng yang pling bdoe pernah jumpe, mmg dose kering je aku mencarutss ke mu ary nieyh, tau dokk ??? bdoe punyer orang !!!!


         p/s: act, nieyh 1st time aku mencarutss banyak banyak sebegitu sekali . . . and, sorry, that F n S word, i still don't want to let it out. . . . . yet. . . . . lau dah sampai tahap yang semaksimum mungkin, bru aku akan keluorkan . . . . kay ??? kite waklek je  ;D




kay r, iterww nak tido dulu lah, bru ngantuk <- - - - - - -  stop !!!!!!! aku geli ckap meng gediks gedun macam tuh . . . #akusendiripongedik :p


kk, assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh, sekian, selamat malam :)

No comments:

Post a Comment