The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Oct 25, 2011

maaf tande persahabatan, sayng tande ??? L.O.V.E lah :)

        hehew, saye di sini, ingin meminta maaf, especially to, sume orng yang sye kenal atau pon buad -2 tak kenal 2, halalkan segala makan minum saye :D,


       then to, kak atyn najihah, ayn tahu kak atyn still maroh ke ayn, tpy ayn dop mroh pon :) for our sake, sorry jugak lah sbub buad kak alia nangis mse camp band ary tu, sbub ayn rapat sangt ngan kak atyn mse mlam tu, yang kite duk baloh psal katak tu, and i know i'm late for asking forgiveness, but i hope not late for you to forgive me :) then, ayn doa bagi kak atyn dapat straight A ea, i know it's totally none of my business, but we're still friend , right ?? then, let's be forgiven to each other :)


           then, to kak alia, sorry arr sbub rapat sngt ngan kak atyn mse camp band tu, mmg ayn dop thu yang kak atyn tu kakak angkat kak alia, lau ayn tahu, ayn dopkan rapat gitu :) hope kite still leyh tegur :)

          then, to Hairi, sorry arr aku berkecimpuk mencarutss ke mu rabok ngat, tpy mmg aku tekang nok mampus ngan prangai mu, walaopon kadang -2 aku rase mcam nak honggeh pale mu sampai cabut,  nak cengkik mu ,then, aku thu mu ske n sayang aku tpy, i hope just for friend, aku mmg dopley terime sebagai mu 'ehem' , thu-2 jela kan?? aku syang ke orng laen, walaopon orng tu mu kte dye hitam ke, kurus kering ke, ape ke, aku akan still sayang dye :) aku rase mu thu farrith daripade anis an ?? psal anees tu, dak yoh arr care ke dye, dye benci aku dok bersebab , mu plok g kawan nge dye, dop ke dye akan memburukkan aku nge farrith ??mu tahu kan yang anees tahu mu ske aku ??? mu g layan dye tu bakpe?? ==' maybe mu dopkan bace niey, so aku just  kbo ke blog aku jelah :D then, jage leyaa baek-2, aku rse leyaa tu syang lg ke mu, maybe dye adop mse nak layan mu kot ?? mu baek geng, tpy, baek kadang dop bertempat :D bodek situ sini, mmg le aku rimas :) aku ingat lagi mse awl-2 mu tahu aku kapel nge orng laen, sebulan mu bad mood nge aku, kalau msuk umah aku, ade je nak cari pasal nge aku, siap maen-2 pisau, ape celup ??? xderkk kije le orng ==' okey rr, tu je aku nok kbo, aku malas orr nok baloh nge mu geng . . . . . . .

      hehe, to sepet, aku sayang mu n sye pon percaye awk 100% kadang-2 sye pon mikir gane awk bley sayng sye sampai gini, tpy, biar lah, just let the things happen slowly :)tdy sye ckap nge nunu, dye kbo mmg awk caring psal sye, awk pikir psal sye malu ke dok mse orng kbo ke sye yang awk tuuuut . . . . . . huhu, ntah ah awk, sye okey je :) jgan pikir bnyak sngt psal sye, kan dengan awk skali kne migrain kan, heheww, okey -2, sye cme nak ckap yang sye sayang awk sngt-2 :D

p:s/ aku dok thu lah knape tetibe aku mntak maaf nge orng nim , hahaha, exam sayang, mintak maaf lah kijenye :D


                  saye pon mintak maaf kepade orang yang saye tergedik gedun secara tidak tersengaja , ter-ape-2 lah ye . . . . . . . . :D

sekian, selamat malam, eyh, dah 1:30 am, selamat pagi lah ye ??? :D chill okey :)
         

          

No comments:

Post a Comment