The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Jan 27, 2012

Redesign the layout !

assamualaikum w. b. t.

as you can see now, I've redesign my bloogie  and I've made for sepet's too.
well, he said his just like poop and I totally offers myself to redesign it. nyahahaha . kcukup. well, tak banyak pon aku buat, tukar itu, tukar ini, but the duration takes so long maa. dari 2.20 pm until 4.00 pm aku buad. well, lau awak rase nak buang ke, nak tambah pape ke, as you wish. bloggie awak jugak kan. oh what am i talking about --'
ala, aku bukan reti pon nak buat cute-cute macam bloggie orang laen. aku gune idea and care aku sendiri untuk design blog nie. entah pape je --'
lemme introduce to the blogger/vlogger yang kasi aku idea sume nie.


omeyy emm dia orang. lawa gile doe. jeles aku. both taiko. superb =D

then, mungkin celoteh aku akan berakhir di sini saja buat masa ini |ayatskema| 


p|s : sepet, thanks a lot sebab bagi saye redesign bloggie awak and your most welcome sebab awak kate thanks tadi . speechless eh =B


No comments:

Post a Comment