The Girl

My photo
Simple 14 | taken by Farrith Lin on 27th June 2011 | Sekolah Menengah Kebangsaan Chukai

Nov 26, 2011

Cerpen berdasarkan kisah benar

guru geo ku pernah menyanyi,

'alfonso de albuqueque,
  sepak tunggul kayu,
berdarah ibu kaki.'

well that's the story.

errk, ape story nye ?

IBU JARI KAKI KU BERDARAH !

grr, sakit gilo babush gedebush -.-

semase aku hendak menyidai baju, bakul yang ku letakkan pakaian tu entah macam mane boleh terlanggar ibu jari kaki ku and


and


and




and




arggh ! berdarah habis jariku. ku tidak mengendahkan kesakitan itu kerana ku tidak berasa sakit pon :p (ayat berbelit macam keling --') then, mse ku membasuh kakiku, baru ku terasa kesakitan akibat pendarahan itu. dengan segera ku mengambil first aid kit dan menyapu sedikit minyak attar. erk, minyak attar ?? o.O hohor, minyak gamat lar :p pada sebelah malam pula, ketika ku sedang menolak meja di ruang tamu rumahku, ibu jari kakiku yang berdarah tady tersepak pula kaki meja itu.


ADUUHHH !! ku menjerit kesakitan. ku segera menahan ibu jari kakiku agar tidak berasa sakit tetapi hanya darah yang keluar. apabila ku mendapati tiada lagi darah keluar, ku segera mencapai minyak gamat and plaster untuk membalut ibu jari kakiku.

arr ! sakitnya jari kakiku hanya diketahui oleh kakiku sahaja. kesakitan yang mengalahkan rasa sakit apabila disuntik nurse tidak tertahan oleh ku lalu ku tertidur di atas katil ku dengan kesakitan itu.







THE END . . .



OHSEMMM ! a story based on nur ain fathihah's experience yesterday :D or maybe a day before yesterday --' so ? WTF la-.- sakit woo ... huhuhu. TT_TT  tapy percaye atau tidak, aku suke tengok DARAH. darah aku ke, darah orang laen ke, aku suke tengok warne rona merah darah tu bak bunge ros :D adik aku cakap aku ni keturunan vampire--' mak aku cakap aku boleh jadi saintis/doktor :D

No comments:

Post a Comment